lørdag den 29. september 2012

Langt om længe....Give Away

Så er jeg endelig klar til at skyde en ny Give Away i luften.
Men denne gang bliver det ikke en hjemmelavet én af slagsen - jeg har endnu ikke fundet tilpas ro i hverdagene til at have tid til det kreative. Men forhåbentlig det kommer inden længe.


Jeg trækker én vinder d. 21 okt. som vinder følgende:

25 retro knapper
2 lommetørklæder i neonfarver (er fundet i genbrug så ikke helt nye)
4 billeder af sjove dyr fra Djeco og medfølgende stickersark


Frederik og jeg har haft meget sjov med billederne fra Djeco - og de er også gode som en julegaveide i en pæn ramme til bedsteforældrene eller bare til børneværelset.

Eneste krav for at være med i Give Awayen er blot at smide en kommentar.

Håber I vil være med - og ikke helt har glemt min blog... :o)

22 kommentarer:

  1. Sikke en sød tanke, at servere en give away for os. Knapperne er da forfærdelig fine;)
    Hilsen Marlene / 1i11e.1u11e@hotmail.com

    SvarSlet
  2. Må også sige at de knapper ser rigtig skønne ud!
    Jeg vil i hvertfald gerne være med :-)
    Hilsen Frk. Hansen

    SvarSlet
  3. Vil da håbe kreativiteten kommer igen... du har altid så mange gode ide´r :)
    hvor er billederne også bare fine...

    jeg linker selvfølgelig til din give away :)

    SvarSlet
  4. Den vil jeg helt klart være med i... Super søde ting du har fundet frem :)

    SvarSlet
  5. Så søde pudsige ting :).Love it :)

    SvarSlet
  6. Fin give away. Jeg vil meget gerne deltage :)
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  7. Jeg vil meget gerne være med :)

    SvarSlet
  8. Deltager :-)

    JulieM93@hotmail.com

    SvarSlet
  9. Hello,

    I would like to play.
    Your game is on my blog on the right.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com

    All the best. :)
    Bernadett

    SvarSlet
  10. Skøn skøn give away, jeg er helt sikkert med. Hop over på min blog og deltag i min give away:-) Altså hvis du har lyst:-)

    Mvh Helena

    SvarSlet
  11. Hvor er det en fin præmie Pia - Den gad jeg da godt at vinde:-)

    SvarSlet
  12. jeg vil meget gerne være med og linker da lige til giveawayen

    kig forbi min giveaway

    SvarSlet
  13. Super fin :)

    Kig også forbi min give-away http://krea-kaos.blogspot.dk/2012/10/bloggens-frste-give-away.html

    SvarSlet
  14. Vil gerne være med :-)

    Har også lige lagt et link til dig fra min blog: www.MinKusineMaria.dk om sprogstimulerende aktiviteter med børn i hverdagen.

    SvarSlet
  15. Jeg vil også gerne deltage.

    SvarSlet
  16. Fin give away!!
    Jeg vil meget gerne deltage =o)

    SvarSlet
  17. Hvor er det en fin give away - kan vist lige nå at deltage;-)

    kreariet@gmail.com

    SvarSlet
  18. Also I would like sign up for these super candy.
    hugs
    Gerda

    SvarSlet